Logo

iPod jako miarka sprzedanego piwa

Twórcy iPod'a - Apple - nawet w najśmielszych snach nie przypuszczali do czego mogą posłużyć ich gadżety.

iPod jako miarka sprzedanego piwa iPod jako miarka sprzedanego piwa

Oglądanie filmów, robienie zdjęć, przerabianie na aparat fotograficzny innej firmy - to nic w porównaniu z tym co zrobiono w pubie “Taps” w Manchester.

iPod jako miarka sprzedanego piwa

Otóż, iPod z odpowiednim oprogramowaniem jest podłączony do nalewaczki popularnie zwanej kijem. Na swoim ekranie pokazuje jakie piwo schodzi najlepiej z danego stanowiska. Prawdziwy odlot.

Ciekawe czy piwo z takiego kija lepiej smakuje? Może i nie, ale wiemy którego piwa Klienci piją więcej.


2010-08-20 - M. Kusiakiewicz

0

Komentarze do:
iPod jako miarka sprzedanego piwa

Podobne artykuły i galerie