Logo

Reklamy środków czystości mogą być kreatywne

Czy reklama środków czystości może być dobrze zrealizowana, przyciągająca uwagę, zabawna, a do tego nie odpychająca? Patrząc na naszą telewizję odpowiedź jest jasne. Nie. Ileż można oglądać zapomnianych celebrytów robiących naloty na mieszkania niby nic niespodziewających się ludzi. Panie pucujące wannę też już dawno nam się znudziły.
A jednak marka Cillit Bang udowodniła, że reklamę środków czystości można zrobić w kreatywny sposób. I tak pomysłodawcy reklamy zastąpili kuchnię czy łazienkę warsztatem, panią domu mechanikami. Zamiast udowadniania jaki to płyn do mycia jest skuteczny dostaliśmy zaś pokaz tańca, akrobacji i kultową muzykę.

Reklama Cillit Bang Reklama Cillit Bang

Reklama wypaliła i zachwycają się nią internauci na całym świecie. Klip zyskuje coraz większa popularność pokazując, że są jeszcze na tym świecie pomysłowi spece od marketingu. Spot bardziej przypomina rozrywkowy klip niż reklamę. I tak to się powinno robić.

Reklama Cillit Bang Reklama Cillit Bang
Reklama Cillit Bang Reklama Cillit Bang

2016-01-08 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Reklamy środków czystości mogą być kreatywne

Podobne artykuły i galerie