Logo

Przystanek z magicznym oknem - odjechany pomysł na reklamę

Pepsi pewien czas temu rozpoczęło dość oryginalną kampanię reklamową. W jej ramach powstają filmy pokazujące rzeczy niesamowite, jak perfekcyjne rzucanie kartami, czy bieg po pętli. Dziś prezentujemy kolejny odjechany pomysł marketingowców.
Na jednym z londyńskich przystanków zamocowano dość niezwykłą reklamę. Od strony wnętrza przystanku pojawił się ekran symulujący szybę przez którą widać chodnik i jezdnię. Oczywiście na ekranie pojawiło się więcej niż działo się w rzeczywistości.

Magiczny przystanek Magiczny przystanek

Ludzie czekający na autobus zobaczyli niezwykłe sceny. Tygrys goniący chłopaka, meteor uderzający w przystanek czy wielka macka przebijająca się przez chodnik i porywająca przechodnia. Wszystkie sceny prezentują się fantastycznie i dały sporo zabawy osobom oczekującym na przystanku. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości okazało się strzałem w dziesiątkę. mamy nadzieję, że więcej takich reklam zagości w naszym życiu.

Magiczny przystanek Magiczny przystanek
Magiczny przystanek Magiczny przystanek

2014-03-22 - J. Kruczek

1

Komentarze do:
Przystanek z magicznym oknem - odjechany pomysł na reklamę

amaro80 2014-08-22 11:19

faktycznie, odjechane to naprawdę dobre słowo w przypadku tej reklamy. Ale co maja zrobić Ci, którzy takich odjechanych pomysłów nie mają? Sam czasami mam problem, wtedy wchodzę na strony jakiś agencji albo korzystam z pomocy jednej, initi.pl - zawsze coś fajnego poradzą ;-)

Podobne artykuły i galerie