Logo

Parodia uzależnienia od portali społecznościowych w spocie IKEA

Specjaliści od marketingu sieci IKEA wielokrotnie pokazywali, że wiedzą jak zrobić świetną reklamę. Najnowszy spot marki ponownie skupia się na ciekawym temacie i został zrealizowany z odpowiednim rozmachem.

Tym razem IKEA wyśmiewa współczesny pęd do technologii i uzależnienie od portali społecznościowych. Jak często widzicie ludzi, którzy zanim coś zrobią muszą obfotografować wszystko dookoła. Później wrzucić fotki na Facebooka czy Instagrama i poczekać na polubienia. Ma się wręcz wrażenie, że niektórzy bez odpowiedniej ilości like'ów umrą z rozpaczy.

IKEA IKEA

A jak by taki idiotyzm wyglądał kilka wieków temu. Właśnie to pokazali twórcy spotu. Jak możecie się domyśleć przed rewolucją technologiczną dzielenie się fotkami, które swoją drogą jeszcze nie istniały było dość trudne. Przesłanie jest proste. Czasem po prostu się trzeba zrelaksować.

IKEA IKEA
IKEA IKEA

2016-08-02 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Parodia uzależnienia od portali społecznościowych w spocie IKEA

Podobne artykuły i galerie