Logo

Paczki trojańskie w odjechanej reklamie DHL

W jaki sposób najlepiej się zareklamować? Pokazać, że się jest lepszym od konkurencji. Można to zrobić w dość oryginalny i nieco chamski sposób. Spece od marketingu firmy DHL znaleźli ciekawą metodę na nakręcenie reklamy. Puścili oni w obieg paczki trojańskie.
Określenie paczki trojańskie nie jest tu użyte bezpodstawnie i nawiązuje do greckiej mitologii, a dokładnie słynnego Konia Trojańskiego. Marketingowcy DHL nadali specjalne paczki konkurencyjnymi firmami kurierskimi. Zostały one zapakowane w specjalną folię reagująca na temperaturę. W niskiej temperaturze zmienia ona kolor na czarny, a w cieple odzyskuje barwę.

Paczki trojańskie DHL Paczki trojańskie DHL

Tak oto kurierzy konkurencyjnych firm odebrali wielkie czarne pudła. Te podczas transportu zmieniły kolor na żółty z napisem "DHL jest szybszy". Dowcip trochę chamski, ale jakże wymowny. Pomysł wypalił, a z całości powstał całkiem zabawny klip promocyjny. Chcielibyśmy, aby reklamy w telewizji miały w sobie tyle pomysłowości, co powyższy klip.

Paczki trojańskie DHL Paczki trojańskie DHL
Paczki trojańskie DHL Paczki trojańskie DHL

2014-02-21 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Paczki trojańskie w odjechanej reklamie DHL

Podobne artykuły i galerie