Logo

Ojciec Chrzestny stawia kolejkę

Na wiosnę 2010 roku wytwórnia Paramount Pictures i dystrybutor markowych alkoholi Iconic Brands planują zaskoczyć nas niecodziennym produktem.

Wódka od Ojca Chrzestnego

W kwietniu na rynku pojawi się nowy trunek firmowany logiem „Ojca chrzestnego”, będzie to  40% wódka o nazwie The Godfather Italian Organic Vodka.

Przeczytaj także: Absolut 100 - wódka nie dla wszystkich »
Richard DeCicco, szef Iconic Brands, jest zdania, że nisza trunków bazujących na nazwach celebrytów rozwija się prężnie i produkty tego rodzaju przyciągają coraz więcej potencjalnych klientów.



Ponadto dodaje, że „Ojciec chrzestny”  jest na pierwszym miejscu w rankingu najbardziej dochodowych filmów wszechczasów, co – jak mają nadzieje producenci – przełoży się na sprzedaż alkoholu.



Przeczytaj także: Wódka Palycot »
Vito Corleone nie jest pierwszym, który doczekał się swojego trunku. Podobną strategię wykorzystywano już wcześniej. Do tej pory można była zakupić Hendrix Electric Vodka, Dan Aykroyd’s Crystal Vodka, Trump Vodka.



Producenci uważają, że Godfather będzie kusił nie tylko ze względu na kult, jakim został otoczony, ale głównie ze względu na wysublimowany smak, jednak nie chcą zdradzić więcej informacji o przygotowywanej wódce.



Przeczytaj także: Strzel sobie 50-tkę »


2009-10-16 - Anna Ścibiorek

0

Komentarze do:
Ojciec Chrzestny stawia kolejkę

Podobne artykuły i galerie