Logo

Lodówka z piwem rozpoznająca mowę - ciekawa akcja Molson Canadian

Dobre akcje promocyjne wymagają kreatywności. Na taka zdobyła się firma Molson Canadian przy współpracy z Google. Producent piwa przygotował specjalną lodówkę łączącą ludzi różnych nacji.
Pomysł opierał się na konieczności współpracy osób z kilku państw. W miejscu publicznym postawiono lodówkę, którą aby otworzyć trzeba było powiedzieć "Jestem Kanadyjczykiem". Zdanie musiało paść sześć razy i w sześciu różnych językach. Tu do gry weszło Google, które zaprojektowało aplikację rozpoznawania mowy i języków.

Molson Canadian Molson Canadian

Przechodnie chcąc otworzyć lodówkę musieli znaleźć sześć osób władających różnymi językami. Dopiero po uzupełnieniu listy drzwi się otwierały. Trzeba przyznać, że pomysł jest ciekawy i dał sporo zabawy zgromadzonym osobom. Aż chciałoby się oglądać więcej takich akcji.

Molson Canadian Molson Canadian
Molson Canadian Molson Canadian

2015-06-30 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Lodówka z piwem rozpoznająca mowę - ciekawa akcja Molson Canadian

Podobne artykuły i galerie