Logo

Czytelnicy częściej czytają prasę z dodatkami

Jak się okazało, sprzedaż prasy na świecie rośnie, ale niekoniecznie jej czytanie. Czytelnicy coraz częściej kupują prasę, nie ze względu na treści w niej zawarte, tylko na różnego rodzaju bonusy, dołączone do wydania.

Tygodnik Télémoustique Tygodnik Télémoustique

W Belgii przeprowadzono badania mające dać odpowiedź na pytanie czy magazyny, które zawierają dodatki sprzedają się częściej. Okazało się, że tak. Czasem nawet, jeśli trzeba było dopłacić za „dodatkowy” bonus.

Tygodnik Humo Piwo

Jedno z belgijskich wydawnictw, Sanoma postanowiło wykorzystać wyniki badania do swoich celów. Do dwóch czasopism, które wydaje zaczęto dołączać piwo. Chodzi o tygodniki "Télémoustique" i "Humo". Jak się okazało sprzedaż gazet bardzo szybko wzrosła o połowę. Do dziś sprzedano 3 miliony piw, dołączonych do gazety.

Piwo Piwo Tygodnik Humo Piwo Tygodnik Télémoustique

2010-03-26 - J. Górszczyk

0

Komentarze do:
Czytelnicy częściej czytają prasę z dodatkami

Podobne artykuły i galerie